Klachten

Het kan altijd gebeuren dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij adviseren je om klachten eerst bij ons te melden door te mailen naar contact@wellshave.nl.

Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil ter bemiddeling voor te leggen aan WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.


Ook is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Indien uw klacht niet reeds elders in behandeling is genomen, staat het u vrij uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.

Als de webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur en voor klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument contact op te nemen met WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl ), zij zullen kosteloos bemiddelen. Controleer of deze winkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/. Mocht er dan nog geen oplossing zijn, dan heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de onafhankelijke geschillencommissie die is aangesteld door WebwinkelKeur, de uitspraak is bindend en zowel ondernemer als consument gaan akkoord met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die de consument aan de commissie dient te voldoen. Het is ook mogelijk om klachten in te dienen via het Europese ODR-platform (http://ec.europa.eu/odr)."

Klachtenregeling :

Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR-platform ( http://ec.europa.eu/odr)